Taj projekt financira se iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO) 2021. – 2026, a u sklopu njega proizveden je baterijski vlak te šest punionica. Vlak će voziti na relaciji Zagreb – Bjelovar – Zagreb.
Elektrobaterijski vlak ima 157 sjedećih i 158 stajaćih mjesta. Opremljen je s tri para dvokrilnih vrata, rampama za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima, prostorom za bicikle, audio-vizualnim sustavom za informiranje putnika te videonadzorom, a putnicima u vlaku omogućen je besplatan pristup internetu. Na elektrificiranom dijelu mreže postiže maksimalnu brzinu od 160 kilometara na sat, a na neelektrificiranom od 120 km.
Nabavom baterijskih vlakova, ističu iz HŽ-a Putnički prijevoz, omogućuje se organizacija željezničkoga putničkog prijevoza na neelektrificiranim prugama na ekološki prihvatljiv način suvremenim vlakovima, koji za svoj pogon koriste električnu energiju.
Na prvoj vožnji elektrobaterijskog vlaka bit će potpredsjednik Vlade RH i ministar prometa Oleg Butković, predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić i predsjednik Uprave KONČAR – Elektroindustrije Gordan Kolak sa suradnicima.